Tutaj powinien być opis

Jak zwracać książki do biblioteki - procedury bezpieczeństwa w czasie trwania pandemii

PROCEDURY OBOWIĄZUJĄCE W BIBLIOTECE SZKOLNEJ NA CZAS TRWANIA PANDEMII COVID-19 od 25.05.2020.
1.Organizacja trybu pracy zostaje dostosowana do potrzeb uczniów i nauczycieli, którzy mają potrzebę korzystania z usług biblioteki szkolnej. Godziny otwarcia biblioteki  szkolnej od poniedziałku do piątku, w godzinach od 12:00 do 14:00.
2.Bibliotekarz wykonuje część obowiązków w formie pracy zdalnej za pomocą dziennika elektronicznego. Bibliotekarz przyjmuje zapisy na książki przez dziennik elektroniczny i adres e - mail amicherda@onet.pl. Czytelnik rezerwuje książkę poprzez  dziennik elektroniczny lub adres e mail i odbiera ją w szkole w wyznaczonym dniu. Informacje o terminie odbioru książki przesyła bibliotekarz przez e-dziennik i adres e- mail.
3.Przynoszone przez czytelników książki będą odkładane na stół, specjalnie do tego przygotowany, z którego bibliotekarz będzie je sam odbierał.
4.Uczeń/rodzic dokonujący zwrotu książek/podręczników powinien być w maseczce oraz rękawiczkach.
5.Nauczyciel bibliotekarz wyznacza miejsce składowania oddawanych książek. Składowane książki muszą być oznaczone datą, w której zostały przyjęte, aby określić daty zgodnie
z zalecanym terminem przechowywania zbiorów w kwarantannie, a następnie ich udostępniania.
6.Osoby dokonujące zwrotu podręczników oraz książek muszą być poinformowane o określonym sposobie przekazania podręczników szkolnych:
Podręczniki, książki zapakowane w reklamówkach należy opisać na zewnątrz: imię, nazwisko ucznia, klasa. Książki przynoszone są do szkoły, a zwrot potwierdzony jest podpisem (własnym długopisem) na liście udostępnionej przez nauczyciela;
książki wraz z podpisaną kartą informacyjną (imię i nazwisko ucznia, klasa, numer telefonu rodzica lub adres email) zostają zapakowane do folii ochronnej. Następnie są odkładane w sposób wskazany przez nauczyciela bibliotekarza w określonym pomieszczeniu.
Po upływie kwarantanny (4 dni) nauczyciel bibliotekarz dokonuje oceny stanu technicznego zwróconych podręczników. W sytuacji stwierdzenia zniszczenia rodzic zobowiązany jest do zwrotu należności, o czym zostanie poinformowany telefonicznie lub za pomocą innych narzędzi komunikacji. Więcej informacji przesyłam w załączniku. O wszystkich dodatkowych zmianach będzie przekazywana informacja bieżąca.
Proszę przesłać wiadomości przez dziennik elektroniczny lub na adres e mail amicherda@onet.pl