Tutaj powinien być opis

Szkolny konkurs na kartkę bożonarodzeniową w formie grafiki komputerowej i plastycznej

Zapraszamy uczniów naszej szkoły do wzięcia udziału w szkolnym konkursie na kartkę bożonarodzeniową w formie grafiki komputerowej (klasy 5-8) i plastycznej )1-4).

REGULAMIN KONKURSU:

Cele konkursu:

  1. Popularyzacja grafiki komputerowej wśród dzieci i młodzieży.

  2. Pokazywanie możliwości współczesnej techniki komputerowej w tworzeniu grafiki

  3. Pobudzenie aktywności twórczej.

  4. Rozwijanie i kształcenie wyobraźni u uczniów klas I-IV i V-VIII.

  5. Odkrywanie talentów.

  6. Podtrzymywanie i pielęgnowanie tradycji związanych z okresem Świąt Bożego Narodzenia.

  7. Rozwijanie umiejętności plastycznych oraz kształtowanie wyobraźni i kreatywności poprzez prace plastyczne i graficzne.

  8. Eksponowanie prac konkursowych.

Organizator konkursu: Szkoła Podstawowa im. Jana Klicha w Wieprzu,               
Organizacja: mgr Alina Jakubiec, mgr Magdalena Szczotka, mgr Anna Mrowiec, wychowawcy klas I-III.
Uczestnicy konkursu: Uczniowie z klas I – VIII.
Zasady konkursu:

  1. Konkurs będzie odbywał się w dwóch kategoriach:

    a) Klasy I – IV (kategoria plastyczna):

    Uczestnictwo w konkursie wymaga wykonania kartki bożonarodzeniowej zgodnie z następującymi kryteriami: format kartki świątecznej - A4, brak życzeń wewnątrz kartki, technika plastyczna oraz różnorodność materiałów do wykonania kartki świątecznej – dowolna, na odwrocie pracy dodać metryczkę z danymi ucznia i klasą.

    b) klasy V – VIII ( kategoria grafika komputerowa):

    Każdy uczeń szkoły może zgłosić do konkursu jedną pracę graficzną wykonaną indywidualnie. Prace muszą być zapisane w jednym z ogólnodostępnych formatów (np. gif, jpg, png) zgodnie ze schematem: ImięNazwisko_Klasa (np. JanKowalski_6a).

    Prace należy dostarczyć w formie elektronicznej do biblioteki szkolnej oraz w formie wydruku (jeden egzemplarz).

    Wydruk musi być trwale opisany na odwrocie grafiki i zawierać następujące informacje: imię i nazwisko autora, klasa, nazwa programu, w którym została wykonana praca.

  2. Konkurs rozpoczyna się w dniu 6.12.2023 r. i trwa do 19.12.2023 r.

  3. Prace należy składać u organizatora konkursu: w bibliotece szkolnej.

Ocena, nagrody i promocja:

  1. Oceny prac dokona komisja w składzie: mgr Alina Jakubiec, mgr Magdalena Szczotka, mgr Anna Mrowiec. W każdej kategorii wiekowej planuje się przyznanie puli nagród: miejsca od 1 do 3.

  2. Autorzy nagrodzonych prac otrzymają pamiątkowe dyplomy.

  3. Nagrodzone prace będą opublikowane na stronie internetowej szkoły.

  4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wykorzystania prac konkursowych: publikacja w internecie, wystawa prac w szkole.

  5. Decyzja komisji konkursowej jest ostateczna.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!